Tvrtka „Europlast” iz Donjeg Miholjca započela je s radom 1998. godine i to s proizvodnjom različitih proizvoda od armiranog poliestera, proizvodnjom prikolica posebnih namjena i namjenskim doradama za kamione. Već dvije godine poslije „Europlast” proširuje proizvodnju ulazeći u područje metalske industrije gdje strojna obrada metala postaje za nekoliko godina i glavna djelatnost tvrtke. U ovome trenutku najprofitabilnija djelatnost su kompenzacijski jastuci, odnosno materijali za mehaničku i termičku zaštitu instalacijskih cijevi koje se ukapaju u zemlju. Iako ovi proizvodi od ekspandiranog polimera na tržištu postoje duže vrijeme u „Europlastu” su osmislili inovativni način kojim se gubici u samoj obradi materijala smanjuju sa 27 na samo 1 posto.
Novim oblikovanjem materijala postigle su se ne samo uštede nego su se i poboljšale mogućnosti prilagodbe tržišnim potrebama i ubrzali rokovi isporuke.
- Sve je krenulo s početkom suradnje s jednom talijanskom tvrtkom gdje smo odmah ustanovili da su tako veliki gubici nepotrebni. Osmislili smo novu tehnologiju rezanja i konstruirali stroj. Sve je prijavljeno i kao projekt u Europsku uniju, a poslije smo patente za novi način proizvodnje i stroj zaštitili – rekao je direktor i vlasnik Europlasta Predrag Banda. Ovakvim načinom proizvodnje Europlast je postao vrlo konkurentan i proizvode izvozi u desetak europskih zemalja među kojima se najveći dio odnosi na Njemačku i Poljsku, a uskoro slijedi značajan izvoz na tržište Danske. Ova proizvodnja, naglasio je direktor Europlsta je u ekspanziji tako da je u dogledno vrijeme planiramo udvostručiti zašto će biti potrebno još radnika.
Radnici će biti potrebni i za drugi važan segment proizvodnje, a to su metalski elementi. Ovaj dio puno je tehnički zahtjevniji i traži veća ulaganja u strojeve, samu tehnologiju proizvodnje, ali i u stručne kadrove kojih, nažalost na tržištu rada nedostaje.
Europlast se i dalje bavi proizvodnjom elemenata od armiranog poliestera s kojim je i započeo. Radi se o spojlerima za kamp kućice gdje također imaju sigurnog partnera i dugoročno osigurano tržište.